لیذا

لیذا

خدا

به خدا گفتم:بیا جهان را قسمت کنیم!

 

گفتم:آسمون مال من،ابرش مال تو!

 

دریا مال من،موجش مال تو!

 

ماه مال من،خورشید مال تو!

 

خدا خنده ای کرد و گفت:

 

تو بندگی کن،همش مال تو...

 

حتی من.



نظرات شما عزیزان:

دالاهو
ساعت18:17---7 اسفند 1390
1:به ... گفتم که من تنهام تو هم تنهایی
پس بیا با هم باشیم
گفت گروه خونیمون به هم نمیخوره

2:باران میبارد بی انکه بپرسد که چرا خدا...
به ما عشق میورزند با یه دنیا منت
بیا با هم باران بمانیم
فقط باران نه چیزه دیگه ای



چنداست قیمت یه نگاهت؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پریسا ׀ تاریخ: یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , avin1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM