لیذا

لیذا

خیلی ممنون انقد آسون منو داغون کردی
واسه احساسی که داشتم دلمو خون کردی
تو که هیچ حسی به این قصه نداشتی واسه چی
منو به محبت دو روزه مهمون کردی
همه عالم می دونستن که بری میمیرم
اما رفتی و همه عالمو حیرون کردی
خیلی ممنون واسه هرچی که آوردی به سرم
خیلی ممنون ولی من هیچ وقت ازت نمی گذرم
من حواسم به تو بود و تو دلت سر به هوا
با همین سر به هواییت منو ویرون کردی
من که با نگاه شیرین تو فرهاد شدم
مگه این کافی نبود که منو مجنون کردی؟
همه عالم می دونستن که بری میمیرم
اما رفتی و همه عالمو حیرون کردی
خیلی ممنون واسه هرچی که آوردی به سرم
خیلی ممنون ولی من هیچ وقت ازت نمی گذرم



نظرات شما عزیزان:

عشق دروغین
ساعت17:15---13 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزیز.وب زیبایی داری فوق العادس.به منم سر بزن خوشحال میشم ..........و لحظه هاست كه آدمي را هيچ و پوچ مي كند.
لحظه هاست كه انسان را فرسوده و خسته از زندگاني مي كند.
لحظه هاست كه عمر ما را به پايان مي رسانند.
و لحظه هاست كه انسان را فريب مي دهند.
بياييد از پس لحظه ها بگريزيم.
به اميد لحظه ي بعد زندگي نكنيم.
اينگونه بينديشيم كه انگار لحظه ي بعدي پس راه ما نيست.
و از همين لحظه لذت ببريم نه به اميد لحظه ي بعدي.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پریسا ׀ تاریخ: چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , avin1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM